Samere

samere

مکاتبات اداری

اتوماسیون مکاتبات اداری

نرم افزار دبیرخانه که بر پایه shrepoint ، تهیه شده به نوعی اتوماسیون اداری را تسهیل می کند.

سيستم دبيرخانه الکترونيکی و کارتابل هوشمند به دفاتر متعدد و مجزای یک سازمان اجازه می دهد تا بر اساس نمودار سازمانی و نمودار پروژه ای مکاتبات را انجام دهند و افراد با هم گفتگو نمايند. بعلاوه دفاتر مختلف دبيرخانه سازمان توسط نرم افزار دبیرخانه در مکان های جغرافيايی متفاوت مي توانند به تبادل نامه و اطلاعات بپردازند.

مشخصات سيستم کارتابل هوشمند و نرم افزار دبيرخانه الکترونيکی :

ثبت، مديريت و گزارش گيری از نامه های داخلی، نامه های وارده و نامه های صادره
کارتابل هوشمند مديران پروژه، مديران بخش
گردش نامه در سازمان بر اساس چارت پروژه و چارت سازمانی

اتوماسیون مکاتبات اداری بر اساس ارتباطات سازمانی و پروژه ای
امکان بحث و گفتگوی سازمانی توسط اتوماسیون مکاتبات
ارتباط افراد سازمان بر اساس رده های سازمانی و پروژه ای

امکان جستجوی جامع نامه ها با رعايت حق دسترسی در اتوماسیون مکاتبات اداری
صدور نامه بر اساس رده های سازمانی در اتوماسیون مکاتبات اداری

تعريف مهلت پاسخگويی برای نامه ها و اخطارهای ديرکرد در اتوماسیون مکاتبات اداری
توليد اتوماتيک اسناد Word از روی اطلاعات جمع آوری شده نامه در اتوماسیون مکاتبات اداری
توسعه بر اساس استانداردهاي برنامه نويسي shrepoint

No comments yet»

پاسخی بگذارید

در پایین مشخصات خود را پر کنید یا برای ورود روی شمایل‌ها کلیک نمایید:

نشان‌وارهٔ وردپرس.کام

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری WordPress.com خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

تصویر توییتر

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Twitter خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس فیسبوک

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Facebook خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس گوگل+

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Google+ خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

درحال اتصال به %s

%d وب‌نوشت‌نویس این را دوست دارند: