Samere

samere

اتوماسیون مکاتبات اداری

نرم افزار دبیرخانه که بر پایه shrepoint ، تهیه شده به نوعی اتوماسیون اداری را تسهیل می کند. سیستم دبیرخانه الکترونیکی و کارتابل هوشمند به دفاتر متعدد و مجزای یک سازمان اجازه می دهد تا بر اساس نمودار سازمانی و نمودار پروژه ای مکاتبات را انجام دهند و افراد با هم گفتگو نمایند. بعلاوه دفاتر مختلف دبیرخانه سازمان توسط نرم افزار دبیرخانه در مکان های جغرافیایی متفاوت می توانند به تبادل نامه و اطلاعات بپردازند. مشخصات سیستم کارتابل هوشمند و نرم افزار دبیرخانه الکترونیکی : ثبت، مدیریت و گزارش گیری از نامه های داخلی، نامه های وارده و نامه های صادره – کارتابل هوشمند مدیران پروژه، مدیران بخش گردش نامه در سازمان بر اساس چارت پروژه و چارت سازمانی – اتوماسیون مکاتبات اداری بر اساس ارتباطات سازمانی و پروژه ای- امکان بحث و گفتگوی سازمانی توسط اتوماسیون مکاتبات- ارتباط افراد سازمان بر اساس رده های سازمانی و پروژه ای -امکان جستجوی جامع نامه ها با رعایت حق دسترسی در اتوماسیون مکاتبات اداری صدور نامه بر اساس رده های سازمانی در اتوماسیون مکاتبات اداری – تعریف مهلت پاسخگویی برای نامه ها و اخطارهای دیرکرد در اتوماسیون مکاتبات اداری- تولید اتوماتیک اسناد Word از روی اطلاعات جمع آوری شده نامه در اتوماسیون مکاتبات اداری- توسعه بر اساس استانداردهای برنامه نویسی shrepoint

No comments yet»

پاسخی بگذارید

در پایین مشخصات خود را پر کنید یا برای ورود روی شمایل‌ها کلیک نمایید:

نشان‌وارهٔ وردپرس.کام

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری WordPress.com خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

تصویر توییتر

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Twitter خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس فیسبوک

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Facebook خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس گوگل+

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Google+ خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

درحال اتصال به %s

%d وب‌نوشت‌نویس این را دوست دارند: